19 Eylül 2007 Çarşamba

FESHANE....

Geçen sene hamile olduğum için gidememişdim ama bu sene kızımla beraber gittik ve çok eğlendik.Herhalde en çok eğlenen Melisa ile ben olmuşumdur.Sdantları baştan aşağıya gezdik.Bir sürü takılar aldım kendime ve Melisa'ya bi kaç bişeyler aldım.Görseniz harika takılar var insan hepsine sahip olmak istiyor onları görünce......
Sdantları gezdikten sonra Melisa ile beraber Luna Park'ın içine bir girdik kii çıkamadık....
İlk işimiz altlı karıcalara binmek oldu ilk önce ön taraftaki hareket eden ata binmişdi melisa ama korkunca hemen arkaya geçiverdik.



Trenle tıngır tıngır gezindik koca bir alanda gezdiriyor ve iki tur atıyor.Melisanın en çok tren hoşuna gitti gördüğü herkese bye bey yaptı.
veeeeeeeee en son olarak uçan arabalara bindik.......

Melisa'nın biraz içi kıdıklandı kendi biraz sıktı ama bi kaç turtan sonra alışdı.Ama oradan ayrılırken hala parmağıyla arabaları işaret ediyordu.Bir anne için çoçuğunu mutlu görmek kadar güzel bir şey yok ve onunla mutluluğu paylaşmak kadar...

Bende özlemişim lunaparkı Melisa ile beraber çoçukluğumu tekrardan yaşıyorum...

Hiç yorum yok: