13 Eylül 2007 Perşembe

İŞTE BENİM BİTANECİK MELİSAM....


İşte size ilk yazımda bahsettiğim yaşam sebebim.....
Ne kadar yorgunda olsamda, ne kadar uykusuz olsamda yada ne kadar sinirli olsamda onun bana bir gülüşü yetiyor ve hiç bir şeyim kalmıyor.
Melisam burda bana kızgın bir şekilde hıııı yapıyor makinayı vermediğim için.
Dikkat ettiyseniz Melisa'yı manzaraya karşı çevirmedim çünkü arkada balık tutanları gördükçe bağırıyor.Canlı canlı balıkları alıp (hiç korkusuzca) ağzına götürmek istiyor.Bende izin vermeyince başlıyor ağlamaya.O yüzden bende Melisa'yı ağlatmamak için balıkları göstermemeye çalışdım elimden geldiğince..
Hele birde sokakta kedi yada köpek görmesin onlarıda kucağına alıp mıncıklamak oynamak istiyor.Sanırım bu huyuda babasına çekmiş.Çünkü babamızda hayvanları çok sever.
---------
Melisam şuan 11 ay 9 günlük tam 21 gün sonra bir yaşına gircek.
kilomuz : 7750 gr
boyumuz : 71cm
doktorumuz Melisa'ya göre normal olduğunu söylüyor çünkü Melisa çok hareketli bir çoçuk.
Melisa 6 aya kadar anne sütü emdi.O 5 aylıkken ben işe başladım ve ben işe başladığım ilk ay Melisa memeyi bıraktı.Ondan sonra bebelac mamalarına başladık Melisa bebelac mamalarını baya sevdii.Ayına göre olanlardan çeşit çeşit yedi.Ama 6 ayını tam doldurunca herşeyden azar azar verdim.Damak tadı gelişsin diye..
Şuan artık herşeyi yiyebiliyor.Gün içinde düzenli olarak alması gereken bir takım besinleri var bunları mutlaka yedirmeye çalışıyoz.Yumurta,yoğurt,peynir ve süt gibi.....
Melisadan daha çokkk bahsedicem sizlere ama şimdilik bu kadar..

1 yorum:

anne ve cocuk dedi ki...

selam
kızını ve seni tanımak cok güzel sevgiyle kal