17 Eylül 2007 Pazartesi

KAYISILI YAŞ PASTA



Pastanın resmini koydum ama açıkcası pek de hoşuma gitmedi nedense yazıyı falan pek beceremedim sankiii.


Cumartesi akşamı kayınvalidemlerin evlenme yıldönümüydü.Cumartesi işten gelince ilk işim pastayı yapmak oldu.Evde de güneşte kurutulmuş olan kuru kayısılar vardı.Onlarıda değerlendirmek gerekiyordu.Hazır aldığım pandispanyayı şeytali suyu ile bir güzel ıslattım.Krema olarakta yine işin kolayına kaçtım ve krem şanti kullandım.Ama zamanım kısıtlıydı.Ve aralarına kuru kayısları ince ince dograyıp koydum.Kalan kayısılarla da pastanın etrafını süsledim.




Üzerlerinede çikolata rendeleyip reçelden aldığım vişne taneleri ile süslemeye çalışdım.Tadı umuduğumdanda güzel ve lezzetliydi buzdolabında durdukça daha da güzelleşiyor.
Veee böylece kayınvalıdemlerin 28. yıldönümünü kutlamış olduk.
Darısı bizlerin başınaaaa :D

Hiç yorum yok: