13 Eylül 2007 Perşembe

ACEMİ KEKİ






Dün akşam işten eve gittiğimde ablamların bize annemi almaya diye geleceğini öğrendim(annem 5 günden beri bendeydi).eeee o saatten sonra çayın yanına ne yapılır kii tabiikii hazır kek unuyla yapılmış kek:D evet kabul ediyorum biraz tembel işi ama insanın zor anlarında da bir numaralı kurtarıcısı oluveriyor kekler........

Resminide tam çekemediğim için ve blog dünyasındada yeni olduğum için acemi keki diyorum.Aslında keki kek kalıbında yaptığınızda hem kolay oluyor uğraştırmıyor hemde görünümü de daha iyi oluyor.Ama ben Melisam rahat tutup yesin diye böyle minik kalıplara döktüm.Tam Melisa Hanımın avcuna göre oldular.

Tarifi yazıp yazmayacağımdan tam emin olamadığım için kısaca özet geçiyorum.(kekunuyla olduğu için)

3 yumurta ile bir buçuk bardak toz şekeri iyice çırpıp içine sırasıyla ;

yarım bardaktan biraz fazla süt

150 gr margarin

3,5 bardak kadar da kekunu koyup çırpıyosunuz.

Ben fındıklı kekunu kullandığım için içine fındık attım.

Melisamda bir güzel mıncıklayarak yedi:D


Hiç yorum yok: