4 Ekim 2007 Perşembe

CANPAREM BİR YAŞINDA........


Doğum günün kutlu olsun
Al bu canım senin olsun
Sevginde , öfkende seninleyim
Tadım tuzum canım meleğim.
Allahım seni verdi.
Ölüm bile ayıramaz hiç.
Tanrı bana seni verdi
Aşkla dolu yüreğini
Bak bu sana sözüm olsun
al bu yürek senin olsun
Allahım duamdır.
Mutluluk senin olsun.....

Geçen sene bu vakitler hastenede yatışımı yaptırıyorduk.Öğleden sonrada saat 14:30 gibi yanıma getirdiler Melisamı.O an dünyanın en mutlu insanı ben olmuşdum.ağzım dilim tutulmuşdu.Sevincimi anlatacak kelime bulamıyordum.Tek yaptığım onu öpüp koklamak olmuşdu.
Daha dün gibi bütün yaşadıklarımı saniyesi saniyesi hatırlıyorum.Ama üstünden koca bir sene geçti.Meleğim tam bir yaşına girdi bugün.Hayatımın en güzel bir senesini geçirdim Melisayla.Uykusuz geçen bir sene :D
Bence her kadın anneliği tatmalı anlatmakla olmuyor annelik.
Bu duyguyu bana yaşattığın için sağol Melisacım ve tekrardan doğum günün kutlu olsun benim kıymetlim.
Bu arada söymeden geçemicem yukarıda yazmış olduğum şiir şarkı sözünün biraz değiştirilmiş halidir.

Hiç yorum yok: