29 Şubat 2008 Cuma

DOĞUM GÜNÜM KUTLU OLSUN

Dün benim doğum günümdü.Sevdiklerimle beraber çok güzel bir gün geçirdim.4 tane pasta kestim hepsi birbirinden güzel ve lezzetliydi.İlk pastamı işyerinde kestim canım arkadaşım Yasemin benim için gece geç saatlere kadar uğraşıp pastayı yapmış ve üşenmeden işe kadar getirmiş.Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum canım arkadaşım yasminim benim:D
Yüzündeki o tebessüm hiç eksik olmasın.....

Bu da Yaseminin benim için yaptığı ağlayan yaş pastası


Tadı çok güzeldi gerçektende uğraşdığına değmiş yakında tarifini Yaseminden alıp paylaşıcam.



Bunlarda diğer pastalarım hemen hemen herkes bir pasta almışdı.
Üstündeki yazıdanda anlaşılacağı gibi pastayı alan babam yani kayınpederim hepimiz çok güldük bu yazıya.....
Sevgili eşimin aldığı pasta......

Veee annem ve ablamların aldığı pasta...

Hepsi birbirinden güzel ve lezzetliydi.Beni düşündüğünüz ve yalnız bırakmadığınız için hepinize çok teşekkür ederim sizleri çokk seviyorum.

Bu arada söylemeden geçemicem çok yakın aile dostlarımız olan Efkan Abi ve eşi Cisemimede çok teşekkür ediyorum.Efkan abi geçen hafta birer hafta arayla hem annesini hem babasını kaybetti Allah sabır versin,mekanları cennet olsun her ikisininde.O yüzden kendilerine ayrıca teşekkür ediyorum doğum günümü unutmayıp yanımda oldukları için.......

Hiç yorum yok: